... یاد من باشد

Saturday, March 05, 2005

من هم اومدم

بالاخره بعد از مدتهای مدید وبلاگ خوانی منم حس وبلاگ نویسیم برانگیخته شد. البته خیلی وقته که بدلیل همنشینی با دوست ناباب منظورم همین کامپیوتر عزیزه به این راه خلاف کشیده شدم اما درس و مشغله اجازه نمیداد در خدمت باشیم. خوب دوستانی که منو میشناسن و اینجا میان که هیچ اما اونایی هم که منو نمیشناسن فکر نکنم برای خوندن مطالب نیازی به شناختن من داشته باشن ضمن اینکه به مرور با نوشته هام منو میشناسن دیگه. دیگه عرض کنم خدمتتون که مطالب اینجا قرار نیست حول موضوع خاصی بچرخه بیشتر میخوام اون چیزایی رو که تو ذهنمه بنویسم تا هم بعدها یادم بمونه که چی بودم هم اینکه از شما دوستای عزیزی که میایین این مطالبو میخونین و البته کامنت هم که میذارین چیز یاد بگیرم. فکر کنم برای اولین پست بسه دیگه.

4 Comments:

  • At 1:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    !بله، بسه

     
  • At 12:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    khosh oomadi omidvaram ke movaffagh bashi

     
  • At 3:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam khanoom gol,movafagh bashi

     
  • At 4:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam...va mamnoon babate link...be har hal daramet...boro daramet;)

     

Post a Comment

<< Home