... یاد من باشد

Wednesday, March 09, 2005

تنهایی

چرا گرفته دلت مثل آنکه تنهایی

!چقدر هم تنها

خیال میکنم" دچار" آن رگ پنهان رنگها هستی
دچار یعنی
عاشق
و فکر کن که چه تنهاست
اگر ماهی کوچک, دچار آبی دریای بیکران باشد
خوشا بحال گیاهان که عاشق نورند
ودست منبسط نور روی شانه آنهاست

"سهراب سپهری"



در میان من و تو فاصله هاست
گاه می اندیشم
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا زندگانی بخشد
چشمهای تو به من می بخشد شور عشق و مستی

این یکی رو یادم نیست از کیه. راستش چند روزیه حسابی دلم گرفته هرچقدرم سعی میکنم با بی خیالی ردش کنم نشده اصلا هم دلم نمی خواد به حرفاش گوش کنم که ببینم چشه مشکل خودشه باید خوب بشه چاره دیگه ای هم نداره.دلمو میگما! من تنها بودن رو دوست دارم اما تنهایی اگرچه باعث بزرگ شدن میشه و این بزرگ شدن لذت بخشه, اما خیلی سخته. چرا ما آدما هممون یه جورایی تنهاییم؟ تنهایی با تنها بودن فرق میکنه
یه مطلبی نوشتم راجع به زنان ایران بعد یکدفعه همش پرید منم دیگه حوصله نوشتنش رو نداشتم شاید بعدا نوشتمش

7 Comments:

  • At 7:51 AM, Blogger علیرضا said…

    هیچی درداورتر از پریدن یک پست نیست

     
  • At 9:41 PM, Blogger Donya said…

    شعر دوم از حميد مصدق!!از قصيده "آبی، خاكستری، سیاه" .. يه شعر زيبا و پر از خاطره های خوب برای من

     
  • At 11:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام . آره همه ما تنها هستيم و به خاطر همينه كه اينجاييم . بايد باهم بودن رو هم ياد بگيريم

     
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    tanhaei avalesh khobe ama bad az ye modat dige jaleb nist,modatesham fargh dare ,ehtemalan modatet tamom shode

     
  • At 7:34 AM, Blogger Pezhman said…

    مرسی که به آشپزخونه من سر زدی. به نظر من تنهایی هم آدمها رو بزرگ می کنه. ولی خیلی وقتها آدم تو با هم بودن بزرگ میشه. تا جایی که میشه نمی خوام از عشق و عقل و اینا بنویسم وگرنه در مورد کامنتی که دادی کلی حرف برای گفتن دارم.

     
  • At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    خوب دیگه / آخر ما ملت همه کشتی گیریم / ورزش یک نفره / تنهایان!

     
  • At 1:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    chera e-mail nadari akhe?

     

Post a Comment

<< Home