... یاد من باشد

Monday, March 14, 2005

باران

ناتاناییل ای کاش "اهمیت" در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن مینگری *

" مایده های زمینی "

خوب دیگه کم کم بهار داره میاد, چقدرم پر سروصدا, این چند روز حسابی بارون اومد. من عاشق بارون و خیس شدن زیر بارونم. بوی نم بارون تازه و مستم میکنه, سرشار از شور و عشق و زندگی. اینجور مواقع کلی حسم برانگیخته میشه میرم برای خودم گل میخرم, انگار که تازه متولد شده باشم, مثل پریروز. و همیشه یاد این شعر سهراب که

چشمها را باید شست, جور دیگر باید دید

چترها را باید بست

زیر باران باید رفت

فکر را خاطره را زیر باران باید برد

با همه مردم شهر زیر باران باید رفت

دوست را زیر باران باید جست

...

زندگی تر شدن پی در پی

زندگی آب تنی کردن در حوضچه "اکنون" است

رختها را بکنیم

آب در یک قدمیست

الان هم دوباره بارون گرفته. میگن بهار فصل عاشق شدن, آخه خواهر من برادر من عشقم مگه نون و آب میشه برای آدم ;) , ولی خوب عیبی نداره عزیز دل برادر نه ببخشد خواهر حالت رو بکن اما زیاده روی نکن. حالا جدا از شوخی در تاریخ و روایات آمده است که " روزی ماری به پزشکی مراجعه کرد و گفت: ایها الحکیم چندیست به افسردگی دچار گشتمی. حکیم حاذق پرسید: به چه علت؟ جناب مار فرمودند: زیرا به تازگی دریافته ام که مدتهای مدیدی عاشق شلنگ همسایه گردیده بودمی." حالا منم همیشه به دوستان و حالا به شما توصیه میکنم اگر هم خواستین عاشق بشین مواظب باشین دیگه. این هم گزارش آغاز سال جهانی فیزیک

5 Comments:

  • At 11:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    موافقم، رختها را باید کند
    :D

     
  • At 7:10 AM, Blogger Pezhman said…

    من که میگم
    اگه ماره به جای اینکه از عشقش برای رشد عقلش استفاده کنه از همون اول عقلش رو به کار مینداخت دیگه عاشق شیلنگ همسایه نمی شد! ای بسوزه پدر عشق. توصیه می کنم خوب خودتون رو بپوشونید چون میکروبش مسریه و تو بهار هم شایع میشه. راه انتقالش هم از طریق چشمه بیشتر... عزت زیاد

     
  • At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    اسباب کشی می کنی / خبر نمیدی / باید دربدر دنبال خونه ت بگردیم / این از این / وقتی هم می رسیم، نه آدرسی، نه شماره ی پلاکی / نه ئی میلی که بشه مثل بچه ی آدم عیدت را تبریک بگوییم / خوب، این که نمیشه رسم همسایگی! / حالا هم که رفتی عاشق شیلنگ خونه ی همسایه شدی! / پای هم پیر شین / برات نوروزی خوش و خرم و سالی زیبا آرزو می کنم، بارانی

     
  • At 5:19 PM, Blogger عاطفه said…

    اسباب کشی؟ همسایه؟ من؟ عشق؟ شیلنگ؟ بابا اشتباه شده من ماره نیستم.

     
  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    eshgh chist doste man ,boro elm biamooz

     

Post a Comment

<< Home