... یاد من باشد

Friday, April 15, 2005

لینک از همه نوع

این بار تصمیم دارم اینجا چندتا لینک بگذارم. از کجا شروع کنم اممممممممم
*
*
این قالیباف هم حرفی زده ها "مسدود شدن سایتها نشان از فضای باز کشور دارد" البته یک حرف حسابی هم زده خداییش اونم اینکه تو
مملکت ما یا اصولا تصمیم گرفته نمیشه یا اگرم تصمیمی گرفته بشه قدرت اجرایی برای تحقق آن وجود نداره
*
!!!!!!!!!!!!!!جان من این بوسه عاشقانه جناب کروبی رو ببینید
*
جامعه مدرن و لزوم آپدیت شدن دین البته من که میگم حتما یک نفعی درش هست ای بابا خوش بین باش بچه! سقط جنین و مصلحت گرایی در حاکمیت اسلامی ایران
*
اگر مایلید با فمینیسم و شاخه های اون بطور علمی آشنا بشید یک سری اینجا بزنید. من که به نظرم کار جالب و خوبی کرده خودتون بخونید و قضاوت کنید
*
مولوی آمریکا را تسخیر میکند ایول مولوی, بابا قدرت
*
و اما این اخری هم برای عاشقان دل سوخته جناب داریوش عزیز. امیدوارم حالشو ببرید. من که کلی با آهنگاش حال میکنم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home