... یاد من باشد

Thursday, June 16, 2005

شام آخر

دوباره می سازمت وطن ......................... اگرچه با خشت جان خویش
ستون به سقف تو می زنم ........................اگرچه با استخوان خویش

دیروز آخرین روز تبلیغات بود. تمام کاندیداها و طرفدارانشون هرچی در چنته داشتن ریختن بیرون. حوالی ساعت 7-7:30 میدان ولیعصر غلغله بود. بچه های ستاد نسیم چهار طرف میدون تراکت های دکتر معین را پخش می کردند. صحنه قشنگی بود. مردم می ایستادند و بحث می کردند و این بحث بین خود مردم ادامه پیدا می کرد. خانم مسنی فریاد می کشید فقط به معین رای بدید و کمی جلوتر مرد مسنی از کنار هرکس رد می شد می گفت اگر ایران رو دوست دارید به معین رای بدید و تبلیغات دکتر معین رو که روی زمین ریخته شده بود جمع می کرد. 2-3 نفری هم بودند که برای رفسنجانی و قالی باف تبلیغ می کردند. دکتر خلبان سردار قالی باف 2ساعت اینترنت مجانی به علاوه یک شاخه گل رز قرمز می دادند تا مردم برن از اینترنت سانسور شده خروس قندی بخرند. داشتم از عرض بلوار کشاورز رد می شدم. دوتا دختر با مانتوهای تنگ و روشن و صورت های غرق در آرایش، داشتن به هم می گفتن همون کاری که خاتمی کرد معین هم می کنه. بهشون گفتم بهتر از اینه که بقیه رای بیارن. گفت: بهتره؟ گفتم: آره. گفت: حداقل به رفسنجانی می گن سردار سازندگی. گفتم: سردار چاپندگی. گفتم: یادتون رفته 8سال پیش رو
اما کو گوش شنوا. ما مردم خیلی فراموش کاریم! خیلی زیاد. شنیدم طرفداران برخی کاندیداها تا نیمه شب توی خیابون ها بندری و برک می رقصیدند. خوب آخه اگه کاندیداشون رای بیاره شاید آخرین شبی باشه که بتونن شادی کنن. عکس های شب آخر تبلیغات رو می تونید اینجا ببینید. می گن بچه های نسیم تو میدان ونک کتک خوردند
راستی می دونستید مهدی، پسر بزرگ دکتر معین اصولگراست؟
امروز خانمی می گفت: توی تراکت های معین عکس زن هست. گفتم: خوب آره، دکتر کولایی سخنگوی معینه. گفت: خوب این یعنی آزادی زن و این اصلا خوب نیست!!!!!!؟
جالب اینجاست که کسانی که تا پریروز از سانسور می نالیدند و از روشن فکری تا جایی پیشرفت کرده بودند که می گفتن بچه باید از همون بچگی همه چیز رو راجع به روابط جنسی ببینه و بدونه ( اصلا منظورم غلط یا درست بودن این نظر نیست) حالا رفتن تو ستاد رفسنجانی و یکی از ایرادهایی که باهاش عوام رو علیه معین تحریک می کنند اینه که دکتر معین گفته سانسورها و فیلترها رو برمی دارم

خوب دیگه امشب شب آخره. تمام سعیتون رو بکنید. بین دوستان، آشنایان، اقوام. آخرین تلاش ها. فردا روز سرنوشت ساز و پردلهره ایه. به امید موفقیت

1 Comments:

  • At 8:47 PM, Blogger Peyman said…

    یک چیز خیلی جالب: یکی میگفت به معین رای نمی ده چون «زن ذلیله» تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

     

Post a Comment

<< Home