... یاد من باشد

Thursday, September 15, 2005

ممنوعه 1

Posted by Picasa
چند وقت پیش خواهر کوچیکم می پرسید چرا غریزه جنسی درون ما وجود داره؟ غریزه ای که هیچ خاصیتی جز تولید مثل نداره. به عبارتی در وجود این حیوان تکامل یافته ی باشعور، یک غریزه تماما حیوانی چه نقشی داره؟ ( اینا رو من می گم نه خواهرم ) این رو از خیلی از دوستان و آشنایان هم شنیدم. غریزه حیوانی!!! حتی یکبار که برای یک نفر توضیح می دادم که نیاز جنسی می تونه جلوه های زیبایی داشته باشه، جواب گرفتم: نه در عمل!؟
پ.ن: این عکس مال سایت کسوف نیست. یعنی راستش من یک عکسی از ایت سایت داشتم که اصلا سیب و اینا توش نبود. اینی که می بینین نتایج فتوشاپ کاری خودمه فقط فراموش کردم اون آدرس سایت کسوف رو از پایینش بردارم

10 Comments:

  • At 4:20 PM, Blogger Peyman said…

    اون حسن ختام فکر کنم تازه حسن شروع بود. یک چند تا پست سراغ رابطه شناسی رفتی

     
  • At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    شهلا
    پس چرا من دو خط بیشتر نمیبینم؟

     
  • At 6:12 PM, Blogger عاطفه said…

    نمی دونم شهلاجونم. کسی دیگه هم با این پست مشکل داره؟

     
  • At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    سکس نه تنها زیباست بلکه مقدسه. به همین دلیل است که فاحشگی ها در هیچ کجای دنیا شغل آبرومندی نیست. چون امری مقدس را به پول می فروشد

     
  • At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    میشه در مورد سیبه بگم. خیلی قشنگه . هوس انگیزه . هیچ دلم نمیخاد گازش بزنم . فقط میخام نگاش کنم. من که خیلی دوسش دارم .....

     
  • At 12:59 PM, Blogger Donya said…

    براي منم هي نوشته ها رفت و اومد تا كامل شد.. هر بار يه خطش را خوندم!! .. جوابي براي سوالت ندارم

     
  • At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    ma adama chon madiato khob mishnasim be ebarati ba havasemoon etemade kamel darim az sex hese madi boodan darim shayadam in tori shode ta aval jazb beshim bad befahmim/mesle khordan /khabidan/....va baghiye ke ye ede madi mibinan ama ye ede manavi/manzooram az manaviatesh ine ke mifahman va lezat mibaran

     
  • At 4:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    ما که از این همه اطلاعات و افاضات "معنوی" و "مادی" از عشق و "غریزه ی حیوانی" کلی از مجهولاتمان کم شد، به علی!!!!

     
  • At 12:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    mitonam rabte in sib ro be mozooooo bedonam?????

     
  • At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    ahan shayad yaani hatman hamon sibe mamnoooooe dige!! cheghad khengam man!!

     

Post a Comment

<< Home