... یاد من باشد

Wednesday, September 07, 2005

چرت و پرت

خب بالاخره ما مستقر شدیم. البته یک هفته ای میشه. اگه بخوام محل خونه جدید رو توصیف کنم میشه چیزی تو مایه های ولنجک تهران. ظاهرا امسال بخت ما با ولنجکه، آخه جواب های فوق هم اومد، اولین جایی که دوست داشتم شریف بود که خب نشد که بشه، دومیش شهید بهشتی بود. حالا باید 21ام برم برای ثبت نام. آهان داشتم از منزل نو می گفتم. یکی از مزایای این خونه اینه که بهترین پیتزا فروشی و ساندویچ سرد قم سر کوچه ماست. البته ساندویچ هاش مثل هایدا که نمیشه. می گم هرکس منو نشناسه و اینجا رو بخونه فکر می کنه وبلاگ مال رابعه اسکویی ( همون شبنم خانم چاقالو ) ِه، از بس که من اینجا حرف از غذا زدم. خلاصه تا دلتون بخواد اینجا رستوران و سوپر و بوتیک های لوکس و گرون فروش داره، اما دریغ از یک کافی نت. روزای اول که اومدیم اینجا از منزل دسترسی به اینترنت نداشتم، یک روز رفتم سراغ کافی نت، نکته باحالش اینجاست که از فروشنده یکی از مغازه ها سراغ گرفتم. گفت: این کوچه کناری نگاه کنید، ساندویچ فروشی که هست احتمالا کافی نت هم هست!!!!!!!!!!.... منم برای اینکه بچه ضایع نشه ازش تشکر کردم و اومدم بیرون اما دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم، شرمنده

راستی تبریک می گم جناب قالی باف خوش تیپ هم که سیزدهمین شهردار تهران شد، امیدوارم بتونه ثابت کنه عدد 13 نحس نیست

از آنجایی که بنده تا 10 – 15 روز دیگر به منظور کسب علم و دانش و صد البته معرفت روانه دیار کفرانگیز ( عجب ترکیبی ) تهران می شوم لذا در چند روز اخیر زود به زود آپ می نمایم باشد که شما از کرامات اینجانب مستفیض گردید و خداوند نیز مرا مرهون الطاف خویش فرموده ثوابی عنایت فرمایند. خلاصه که ذخیره کنید دیگه ممکنه نتونم زود زود بنویسم

برای حسن ختام: به دنبال کسی نباش که بتونی باهاش زندگی کنی بلکه به دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی

19 Comments:

  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام بازم اولم. تبریک حسابی میگم البته بهتره آدم شهید باشه تا شریف باشه حداقل شاید یک سری امتیاز خودش از خدا بگیره و خونوادش یک سری امکانات از نایبان خدا بر زمین. دلمون براتون تنگ میشه هرچند که به دیار ما ! نزدیک میشید ولی ظاهرا دیگه آپ نمیکنید. هر جا هستید موفق باشید . حالا چه رشته ای قبول شدید؟

     
  • At 11:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    به سلامتی و میمنت خونه نو مبارک، فوق رفتن مبارک، دیدم قمیت هایدا گرون شده یک جورایی هم این دیار کفرانگیز عرقش زده، دم کرده و خودش رو جمع و جور کرده نگو شما مستقر شدید، مستقر شدنی

    راستی خوبی شهید بهشتی اینه که دایم می تونین برین درکه

    پیمان

     
  • At 12:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    تبریک / و برای آن "حسن ختام" / فکر می کنم من باید به دنبال احمدی نژاد بروم!

     
  • At 12:40 AM, Blogger عاطفه said…

    ای بابا آبتین حرف دهن ما میذاریا. من کی گفتم آپ نمی کنم؟ این چند روز که زود زود هم آپ می کنم. بعدش هم از هر فرصتی که گیر بیارم استفاده می کنم. خلاصه نمی ذارم دلتنگ بشین. در مورد رشته هم فیزیک با گرایش گرانش و ذرات بنیادی. الافیم دیگه می شینیم اتم می شکافیم با این الکترون پروتوناش یک قل دو قل بازی می کنیم

     
  • At 12:50 AM, Blogger عاطفه said…

    راست می گی پیمان امروز خودمم داشتم به همین فکر می کردم. درکه رو می گم
    علی آقا نمیشه حالا کوتاه بیای اخه اون که مال منه ;)

     
  • At 10:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    من كه دلتنگ نمي شم تازه ناراحتم مي شم مي آيي(شكلك نداره اينجا

     
  • At 10:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    تبريک ميگم عاطفه جون سنگ تموم گذاشتي بابا ايول بعد هم دکترا ايشالله

     
  • At 10:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    عاطفه جون کامنت فبلی من بودم خواستم که مطمئن باشی

     
  • At 1:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    کودک در بطن مادر میگرید.از یاد مبریم که جامه مان را کولیان به ما بخشیده اند.....

     
  • At 10:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    تبریک می گم. ایشالله phd قبول شی. حالا چه رشته ای قبول شدی؟

     
  • At 10:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    eee to ham shikam??!! hala khobe to faghat harfesh ro mizani vali man jeddan shikam!!!!

     
  • At 10:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    dar zemn be (be yade man bashad) link dadam!!( be khoda jahate etelaaa resani bod!!)

     
  • At 1:30 AM, Blogger مهدی said…

    dar morede hosne khetamet motmaenni!?

     
  • At 2:19 AM, Blogger عاطفه said…

    خب آره ترجیح می دم اینطوری باشه هرچند می دونم اونوقت خیلی چیزا برام سخت میشه اما فکر کنم سختی هاش هم شیرین باشه

     
  • At 2:20 AM, Blogger عاطفه said…

    جناب دزدکی اگه یک نگاه به کامنت می نداختی گفته بودم فیزیک

     
  • At 2:25 AM, Blogger مهدی said…

    toye in donya by default to bedone ooni, hala digeh mimooneh che ghadr tahammol dashteh bashi

     
  • At 9:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    alaki ping kardan yeki az kar haie ast ke dar dine ma az an be badi yad shode ast!!

     
  • At 1:12 PM, Blogger عاطفه said…

    مهدی، هرچند واقعیت اون چیزیه که تو گفتی ولی خب من سعی می کنم خوشبین باشم

     
  • At 3:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    شهلا
    پس توهم بچه تهرونی شدی
    امیدوارم که همیشه در همهء کارهات و
    .تحصیلاتت پیروز باشی نازنینم

     

Post a Comment

<< Home