... یاد من باشد

Wednesday, September 14, 2005

عاطفه


نیکی و بدی که در نهاد بشر است...... شادی و غمی که در قضا و قدر است
با چرخ مکن حواله کاندر ره عقل...... چرخ از تو هزار بار بیچاره تر است

اونایی که با کمک کردن و دیدن خنده رو لب های بچه ها حال می کنین، اونایی که برای داشتن آرامش دنبال عاطفه می گردین، اونایی که پولتون زیادیه و نمی دونین باهاش چه کار کنین و ... یک سری به موج پیشرو بزنین پشیمون نمی شید

می دونستین سعدی هم شعر عاشقانه داره؟ می گه
بیا که در غم عشقت مشوشم بی تو
بیا ببین که در این غم چه ناخوشم بی تو
شب از فراغ تو می نالم ای پریدخت سا
چو روز گردد گویی در آتشم بی تو
دمی تو شربت حلمم نداده ای جانا
همیشه زهر فراغت همی کشم بی تو
اگر تو با من مسکین چنین کنی جانا
دو پایم از دو جهان نیز درکشم بی تو
پیام دادم و گفتم بیا خوشم می دار
پیام دادی و گفتی که من خوشم بی تو

5 Comments:

  • At 5:55 PM, Blogger Peyman said…

    سعدی که بابا کلّی غزل عاشقانه داره

     
  • At 10:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    با خوندن خطهای سوم تا پنجم یاد تیزر فیلمهای سینمائی افتادم

     
  • At 2:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    دست در دست هم دهیم به مهر ...یتیمان را کنیم خوشحال

     
  • At 2:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    شهلا
    سپاس از محبتت نازنینم
    خدا خیرت بده

     
  • At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    ممنون عاطفه. گریه و لبخند کودکان ابتدا و انتهای طیف لذت بردن و رنج کشیدنو مشخص میکنند. امیدوارم بتونم کارهای بزرگتری انجام بدم. فعلا که تو رویاهام دارم بازی میکنم . همیشه موفق سلامت و خوش باشی.

     

Post a Comment

<< Home