... یاد من باشد

Friday, November 25, 2005

...

از اول هم می دونست فقط من نمی خواستم باور کنه اما چاره ای نبود بالاخره باید یک روزی باور می کرد، دلم می خواست می تونستم بهش ثابت کنم اشتباه می کنه ولی چطوری وقتی خودم باور دارم حقیقته؟! کاش یکی پیدا می شد که ثابت کنه این کلیت نداره . این فقط برای به یاد موندن خودمه پس لطفا نپرسید قضیه چیه

در حال حاضر اونقدر همه چیز تمسخرآمیزه برام که هیچ چیزی ارزش فکر کردن پیدا نمی کنه که بخواد اینجا نوشته بشه. فقط یک سوال دارم، دوست دارید قبل از مرگ چه چیزی رو حتما تجربه کنید؟ شهرت؟ ثروت؟ عشق؟ زندگی کردن؟ یا ... ( زندگی کردن برابر نیست با زنده گی کردن ) فعلا همین

8 Comments:

  • At 7:51 PM, Blogger Peyman said…

    بابا اینکه ساده است. بیا من برات ثابت کنم اصولاً هیچ چیز در جهان کلیّت نداره!

     
  • At 8:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    چشم . نمی پرسیم جریان چیه. ولی یه جوری بنویس که از فضولی نمیریم ;)

     
  • At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    شهرت نه! شهوت... اونم از نوع خفن

     
  • At 9:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    تجربه خیلی چیزا به قدرت آدما بستگی داره معمولا آدمای عادی از همون زندگی کردن شروع میکنند هرچه که قویتر میشند به سراغ شهرت و ثروت میرند اما عشق اگر راستین و حقیقی باشه که معمولا خیلی بندرت پیش میاد همه دلشون میخاد تجربش کنند. اگر حرفات اونقدر شخصی هست که کسی نباید بفهمه پس چرا پاراگراف اول رو نوشتی . نمیدونم کجای کارت گیره امیدوارم حل شه.

     
  • At 10:23 PM, Blogger علیرضا said…

    قضیه چیه؟

     
  • At 2:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    شهلا
    ...هر جور خودت دوست داری حساب کن

     
  • At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    رها بودن را . رها همچون آب روان

     
  • At 3:24 PM, Blogger عاطفه said…

    آبتین جان همون اول هم نوشتم که برای اینکه یادم بمونه چون متاسفانه من زود فراموش میکنم

     

Post a Comment

<< Home