... یاد من باشد

Thursday, March 16, 2006

دلم گرفته، دلم می خواد با یکی حرف بزنم، مسنجر رو باز می کنم و رو اسمت کلیک می کنم، لینک هفت سینی رو که دیروز یک دوست برام گذاشته بود برات میفرستم و پیش خودم می گم ایشالا باشه، می دونم اگه باشی و کار نداشته باشی و حال حرف زدن داشته باشی جواب میدی. شکلک پایین صفحه که نشون میده در حال تایپ کردنی ظاهر میشه، پس هستی. حرف می زنی و من سعی می کنم انرژی مثبت بدم، این روزگارم خنده داره ها، می گم امیدوار باش، می گم برات دعا می کنم، یادم میاد که من از دعا نتیجه ای نگرفتم اما چه اهمیتی داره مهم اینه که تو با این حرف من انرژی مثبت می گیری. بهم میگی برو حرم برام نذر کن و من تو ذهنم می چرخه که " من که از نذر کردن به جایی نرسیدم " و برات می نویسم اما همشو پاک می کنم نه اینا مهم نیست مهم انرژی مثبته و می نویسم " باشه میرم " و قطره اشکی روی گونه ام می چکه. یاد دوستی میفتم که می گفت وقت سال تحویل برام دعا کن و من بهش لبخند زدم، یاد هم اتاقیم که پرسید" درسته که می گن دعای وقت سال تحویل حتما مستجاب میشه؟" و من یادم اومد که هر سال سر سفره هفت سین، موقع تحویل سال، دعاهام تکراری بوده و همین امسال بود که دیگه دعا نکردم. اما تو به اینا کاری نداشته باش اینا مربوط به من بودن برای تو دعا می کنم،بعد از یک سال حرم میرم و نذر می کنم که همیشه دل شاد باشی، خدا تورو دوست داره، مطمئنم. زود باهات خداحافظی می کنم، من امشب تماما منفیم، همین یک ذره مثبت رو هم با کلی تلاش نمی دونم از کجا آوردم. فقط 3 روز تا شروع سال جدید مونده و من هیچ انگیزه ای برای شروعش ندارم، هیچی

6 Comments:

  • At 8:56 AM, Blogger Yao said…

    عيب نداره شب تحويل سال بشين يه دل سير گريه كن بعد بذار به پاي امام حسين ;)
    عاطفه خانوم يه سال بزرگتر و عاقلتر شدي گريدت هم كه رفته بالا ازت اين حرفا خيلي بعيده

     
  • At 4:46 AM, Blogger توحيد said…

    هر چند تجربه ی تاریخی ام نمی گذارد از بچه های شریف خوشم بیاید ولی آن جمله هایت در باب عشق قشنگ بود.
    تعطیلی ساینس دایرکت و روزنت – که از حدود دو ماه پیش واسه کل دانشگاه ها کشور غیر قابل دسترسه- هم گمون نکنم به اوضاع روز ارتباط داشته باشه قضیه بیشتر مالیه به احتمال زیاد. البته اگر دقیق تری می دونی که به این چیزا ارتباط داره بگو.

     
  • At 6:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    آخه چرا بدون هیچ انگیزه ای؟

    با همه اینها من پیشاپیش دعا میکنم سال جدید سالی باشه که توش به آرزوهات برسی و شاد باشی و سرافراز. همیشه به آرزوهات طوری نگاه کن که گویا همین فردا اتفاق می افتند وعملی میشن. هیچ از یاد نبر که خدا دقیقا در موقعی که اصلا انتظارش رو نداری دستت رو میگیره... کافیه از ته دل صداش کنی عزیز...

    در پناه او که همیشه مهربانترین بوده و هست شاد باشی و سرشار از عشق

     
  • At 2:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    عاطفه عاطفه دعا میگیره مگه ما تو این دنیا به غیر از یه ذره امید چی تو دستمونه این نباشه انتظار هم نیست اون موقع شبها توی چشمامون زیر پلکمون چی وول بخوره تا صبح بشه؟
    فرزانه

     
  • At 10:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    چطور تونستم اینکار رو بکنم؟ چرا؟ میدونم که من رو نمیبخشین که با یه کامنت کپی پیست برای تبریک نوروز اومدم...خودم هم شرم دارم از حرکت غیر انسانیم! ولی نوروز با تمام زیبایی هایش مبارک...سال خوب خوب خوبی داشته باشین...با آروزی موفقیت برای شما و همه اطرافیان شما...
    (حامین)

     
  • At 4:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    سال نو تو هم خيلي مبارك باشه
    يه سال پرازشادي وشور با كلي خبراي خوب

     

Post a Comment

<< Home