... یاد من باشد

Monday, March 20, 2006

نوروزتان پیروز

سال نو گشت به ياران كهن مژده دهيد .... كه بهار آمد و باغ آمد و گل آمد و عيد
سال نو گشت و به آيين كهن ميبايد ... خدمت دوست شد و دست ارادت بوسيد
خوب تا 6 ساعت دیگه رسما وارد سال جدید می شیم. سالی که گذشت پر بود از اتفاقای جورواجور. اتفاقایی که شاید، نه! حتما یک جایی تو سرنوشت من و کلی آدم دیگه موثرند. بذار یک مروری بکنم: کنکور ارشد و کلی استرس و قبولی، اعتراف می کنم که با اینکه اولش از اینکه شریف قبول نشدم خیلی دپرس شدم اما الان خوشحالم که اینجام. یک عالم دوستای خوب و مهربون و دوست داشتنی توی دانشگاه و دنیای مجازی و واقعی پیدا کردم که خیلی هم دوستشون دارم. یک دوست قدیمی رو بعد از 10 سال دیدم. با تمام وجود انتظار رو تجربه کردم. از لحاظ عاطفی لحظات خوب و بد زیادی رو تجربه کردم. کلی پیاده خیابون گز کردم. زندگی رو با شرایط متفاوت تجربه کردم و انصافا خوب از عهده اش براومدم. درگیری های منطقی با خودم داشتم و فکر کنم بالاخره به نتیجه رسیدم. تعداد زیادی کتاب خوندم. و جامعه ایران هم که همانی بود که بود... خلاصه سال 84 با تمام خوبی و بدیش گذشت. و من یک سال بزرگ شدم!؟ اما راه درازی در پیش است تا رسیدن به آنچه باید. امیدوارم سال 85 برای همه ما سال سرشار از موفقیت و اتفاقای قشنگ و دوست داشتنی باشه. سال جدید سال سگه اما امیدوارم هیچ کس اخلاقش سگی نباشه و مثل سگ نه پاچه کسی رو بگیره نه کسی پاچه ش رو بگیره، امیدوارم مثل سگ به هم دروغ نگیم اما مثل سگ به هم وفادار باشیم. و نهایتا اینکه یک سبد پر از خنده و شادی برای همتون آرزو می کنم. عیدتون مبارک

11 Comments:

  • At 5:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    اندازه تکراری بودن این جمله !! عیدتون مبارک

     
  • At 1:23 PM, Blogger توحيد said…

    اما اين همه تجربه کرديم واسه چي آخرش؟
    راستي چه عيبي داره شهيد بهشتي؟ خر خوني هم حدي داره...!
    سال نوت مبارک.

     
  • At 5:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام ااا تو هم عاطفه ای که خوشحالم که سال خوبی داشتی امیدوارم امسالم واست خوب باشه

     
  • At 1:55 AM, Blogger عاطفه said…

    توحیدجان تجربه نکنیم تو گو چکار کنیم؟ لذت این زندگی هم به همین تجربه هاشه. ضمنا دلیل من برا اینکه می خواستم شریف قبول بشم اصلا جنبه خرخونی نداشت آقا

     
  • At 8:52 AM, Blogger Pezhman said…

    درگیری منطقی اصلا منطقی نیست! باز درگیری منطقی-عاطفی بگیم باز یه چیزی. ایشالا از حالا تا سال دیگه ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم بدن تا همگی ما انگیزه کافی برای آغاز سال 86 پیدا کنیم. ما که نه عید فهمیدیم چیه نه سال تحویل . شما که دیدین مبارکتون باشه

     
  • At 9:05 AM, Blogger Winston said…

    سال نو مبارک

     
  • At 12:58 PM, Blogger توحيد said…

    همون جمله ی اولت عالی بود خانم!: "تجربه نکنیم بگو چی کار کنیم؟"
    راست می گی ما محکومیم به توجیه وضع موجود و آن چه که اتفاق افتاده.

     
  • At 7:20 AM, Blogger مهدی said…

    سال نو مبارک. خواستم بگم که با اجازت بهت لینک می دم (هر چند بلاگ منو خوب کسی نمی خونه!(

     
  • At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    عاطفه جان
    تبریک عیدمرا پذیرا باش
    به امید سالی خوش و موفقیت های تحصیلی فزون تر

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام.
    راه دازی داریم همگی اما چه راهی بریم در هزار توی مارپیچ خطرناک؟

     
  • At 2:07 PM, Blogger Donya said…

    Eydet Mobarak Atefe joonam. Sale kheyli khobi dashte bashi azizam..

     

Post a Comment

<< Home