... یاد من باشد

Sunday, April 16, 2006

دندون درد

آخ! این دندون درد دیگه چیه!؟ از شدت درد حتی دیگه نمی تونم فکر کنم، می ترسم دهنم رو باز کنم. آخه بدبختانه عقلم داره در میاد. نمی فهمم حکمت خلق کردن این عقل چیه که اینقدر باعث عذابه! حالا دکتر می گه باید جراحیش کنم بندازمش دور، جا برای در اومدن نداره. خودمم هرچی فکر می کنم می بینم راست می گه! دو تا راه بیشتر نداره، یا بکشم و بندازمش دور و بی خیال عقل و حال کنم یا عاقل باشم و با دندون درد بسازم و هی درد بکشم تا خودش بی خیال شه. دوستم می گه باید به دندون درد عادت کرد، شایدم راست بگه به هرحال یک ذره عقل هم اگه باشه، حتی اگه تو دهن آدم باشه، بهتر از هیچیه. اما من دیگه حوصله این همه درد کشیدن رو ندارم! آخ! خدا دندونم

6 Comments:

  • At 7:42 PM, Blogger Peyman said…

    :))

     
  • At 1:07 AM, Blogger Donya said…

    mifahmam chi migi!! khoda ghesmate kasi nakone.. omidvaram zod khob shi.

     
  • At 8:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    از كدوم نوع حقيقي يا مجازي در كل بكشي بهتره

     
  • At 7:14 AM, Blogger Pezhman said…

    شما 26 سالتونه یا 20؟

     
  • At 3:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    darde dandoon ye taraf, darde kharjesh ye taraf!

     
  • At 10:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    akhey in akhari cheghadr teflaki bood,are baba in dandoonpezeshka kheili vazeshoon doroste!10 min kaar mikone be andazeye ye hafteye mohandes darmiare.

     

Post a Comment

<< Home