... یاد من باشد

Wednesday, August 09, 2006

پروژه

دوشنبه: میدون انقلاب، یک شرکت تبلیغاتی برای کار، جمهوری، اتاق فیزیک، کتاب فروشی های انقلاب، خیابون دانشگاه، انتشارات نیلوفر، کافه سپید و سیاه!، چهارراه ولیعصر، بالا تا زرتشت، بازم میدون و سیب زمینی سرخ کرده و فیلمنامه "صادق هدایت" بهرام بیضایی و دیدن یک دوست خیلی دوست داشتنی و تمام این مدت داریوشه که همراهیم می کنه

رهگذار عمر سيری
در دياری روشن و تاريك

رهگذار عمر راهی
بر فضایی دور يا نزديك
كس نمي‌داند كدامين روز می‌ميرد

فقط ایکاش این مانتو 2تا جیب داشت که وقتی کوله م رو 2تایی انداختم و داریوش گوش کنان خیابون متر می کنم دستام رو بکنم تو جیبام، خیلی حس خوبی داره! اما عجب حسیه وقتی بعد همه این ها بری سینما قدس و فیلم جفنگ سوغات فرنگ ببینی!!!

سه شنبه عصر:میرداماد، شهر کتاب آرین، وسوسه خرید کتاب، سگ سفید، توقیف 1ماهه خداحافظ گری کوپر!؟، پیتزا نادر، خنده، پیاده تا پارک وی، خنده، ساعت 1.5 نیمه شب 1عدد هلو+1شلیل+1آلوزرد+1سیب و خلاصه بازم کلی خنده و کتاب و لالا. خلاصه که روز خنده بود اساسی. البته یک مکالمه ای هم رد و بدل شد این وسط که به استحضار می رسه

ببخشید خانم می تونم چند لحظه وقتتون رو بگیرم؟ ببخشید لیدی
سکوت و ادامه راه
می خوام باهاتون آشنا بشم. من آرشیتکت!!! هستم. می شه لطف کنید شماره من رو وارد موبایلتون کنید؟ لیدی سمت راست
بازم سکوت و ادامه راه
سکوت علامت رضا! ست دیگه؟
نخیر، سکوت یعنی جواب ابلهان خاموشی ست
خیلی ممنون، مرسی
پنج شنبه هم احتمالا چیتگر، ای زندگی بد نیست!!!!؟

6 Comments:

  • At 1:30 AM, Anonymous Anonymous said…

    شهلا
    خوش به حالت که فیلم های به روز را میتونی بری سینما ببینی
    بد بخت آرشیتکت ها هم در برابر شما دختران ایرانی سنگ روی یخ میشن;)

     
  • At 3:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    اه....سیاه و سپید؟؟؟من شخصاکافه گودو رو ترجیح میدم!حتی کافه هشت ونیم از سیاه و سپید خیلی بهتره!تو کوچه پسیان...50 متر بالاتر...اگه حس گودو یا هشت ونیم نباشه کافه کوپه هم بد نیست!

     
  • At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    آخ که در مورد جیب پایه ام چون انتخاب آدم محدود می کنه........
    در مورد سینما و همچین فیلمی نه.خمهی حسم می گیره مخصون شلوغی انقلاب و سرفه های مکرر م به خاطر
    دود.....کافه رو هم هستم
    .در مورد این جور ادم های سیریشی چیزی ندارم بگم چون شخصن حوصله این
    ..........
    جور بحث های بی محتوا رو ندارم
    ..
    خوب ما همچنان دوره میکنیم شب را و روز را و هنوز را

     
  • At 11:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    راستی ممنون به خاطر تبریک به خاطر قالب نو......اگه بد ِ بگو

     
  • At 4:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    یادش به خیر .خیلی وقته سپید و سیاه نرفتم.آخرین باری که رفتم رو دیوارش نوشتم"می تر سم از سیاهی شبهای پر ملال
    می ترسم از سپیدی روزان بی امید
    می ترسم از سیاه
    می ترسم از سپید"م
    به من هم سر بزن
    www.hichak.blogfa.com

     
  • At 3:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    khoobe adam saresh garm bashe. makhsoosan age lady ham bashe!

     

Post a Comment

<< Home