... یاد من باشد

Sunday, November 05, 2006

عشق با آدم چه می کنه

در طول 18 سال کسب علم و دانش پشت میز و صندلی های مدرسه و دانشگاه و گچ خوردن، با وجود علاقه به فیزیک، به یاد ندارم هیچ کلاسی رو مرتب رفته باشم یا تمرین هاش رو تمام و کمال انجام داده باشم. اما سر این کلاس های گرافیک مثل این بچه مثبت ها حتی یک جلسه رو هم از دست نمی دم، تمرین هم اضافه بر سازمان انجام می دم، همینه که استاد مربوطه پیشنهاد کار میدن
اگرچه زندگی همیشه سختی های خاص خودش رو داره و روز به روز هم به مشکلات اضافه می شه اما این روزا رو دوست دارم و خوشحالم، روزهای پاییزی هم لذتش رو افزون کرده
وقتی قراره تو سایت دانشگاه تمرکز کنم و وبلاگ آپ کنم نتیجه بیشتر از این نمی شه، 3شنبه عازم سانتیگو هستم سعی می کنم از اونجا درست و حسابی آپ کنم

9 Comments:

  • At 11:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    موفق باشی خانوم..

     
  • At 4:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    منظورت از ساتيگو همون قم ِ خودمونه؟:))

     
  • At 12:15 PM, Blogger عاطفه said…

    ایول بچه مخفی :))

     
  • At 7:47 PM, Blogger Yao said…

    سلام.نه بابا ني ني پسرخالم بود .راستي خوب زود رسيدي با پرواز شخصي رفتي؟

     
  • At 1:44 AM, Blogger عاطفه said…

    پس چی؟ فکر کردی فقط بعضیا پرواز شخصی دارن؟ خواستی جایی بری بگو بفرستم دنبالت با این هواپیما معمولیا نری یوقت تو راه چپ می کنن، ایشششششششش :D

     
  • At 8:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam aatefe joon!safar bikhatar ishala!khosh begzare!bache mosbat boodan Gahi khoobe!tavajoh kon,GAHI...!!!
    omidvaram safare khoobi dashte bashi.man upam,biai khoshhal misham.shab khosh,bye bye.

     
  • At 5:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam atefe joon!man chon ziad too net nistam link nadadam,sorry.alan raftam linket kardam!morede mosbat boodan ham ye ghazie kolie!momkene shamele har kasi nashe!shamele man ke mishe!!!

     
  • At 9:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    manam vaghti danshjoo boodam kelase mechanic quantomi ro vase khodam cancel mikardam miraftam estakhr!
    taze ye bar ham emtehane terme riyazy fizik ro vel kardam raftam cinema! mitooni in comment ro ba 2noghte D haaye faravani ke nesare man mikoni bekhooni! :D

     
  • At 9:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    اومدم ضمن سلام بگم / همسایه / هر وقت از این کوچه رد میشم / سری بهت می زنم ها / وقتی می بینم هنوز پیگیر می نویسی / خوشحال میشم.

     

Post a Comment

<< Home