... یاد من باشد

Wednesday, November 15, 2006

دلم خوش بود میرم سانتیگو و از اونجا آپدیت می کنم غافل از اینکه کامپیوتر مورد نظر توسط یک ویروس خبیث پکیده بود و بنده پس از امتحان چندین آنتی ویروس یا همان ویروس کش! مجبور به تعویض ویندوز و نصب مجدد تمام برنامه ها شدم
کی گفته سیستم اوریجینال و ویندوز اوریجینال خوبه؟!اونم تو مملکتی که همه سی دی هاش کپی شده ست. هرچی سی دی نرم افزار می خرم یا باید صابون باز نشدن رو لپ تاپ رو به تنم بمالم یا لپ تاپ رو با خودم تا مغازه مربوطه حمل کنم! اصلا هم قصدم از گفتن این حرف ها این نبود که بگم لپ تاپ دار شدم

آهای جوون یک کلیک هم اینجا بکن و گوش کن

6 Comments:

  • At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    میخواستی بگی لپ تاپ دار شدی آره؟! باشه فهمیدیم !!! :دی !! جالبه که مشکل داری تو ...منم همیشه ویندوزم اوجینال هستش ولی از سی دی های کپی وطنی استفاده میکنم ! مشکلی هم ندارم !

     
  • At 5:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    عاطفه جان. تو لپ تاپ میخوای چه کار. خودت هم که از بدی هاش گفتی. بدش به من. من ازش نگه داری میکنم!

     
  • At 5:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    قبلیه من بودم.

     
  • At 9:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    بابا با کلاس .حالا لپ تاپه یا لب تاپه؟;)
    وبلاگ منم ویروسی شده چندوقته

     
  • At 3:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    نتيجه اينکه، جنس ِ وطني هميشه برتره
    :))

     
  • At 6:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    ان‌شائالله لپ تاب عروسي :-)

     

Post a Comment

<< Home