... یاد من باشد

Sunday, December 24, 2006

تله پاتی!!!؟؟؟

سرما خورده. قرار است خونه بمونه و استراحت کنه و برایش ناهار بفرستن. اس-ام-اس میزنه که برقشون قطع شده. بعد از یکی دو ساعت اس-ام-اس میزنم برق اومد؟ تلفن می‌زنه: همین الان که اس-ام-اس‌زدی برق وصل شد. آخه این چه وضعشه؟ من از دست تو چه‌کار کنم!؟
حالا حرص نخور. ناهار آوردن برات؟
یک لحظه گوشی رو نگه دار ...
کی‌بود؟
ناهار آوردن
!!!
.
.
.

تازه از خواب بیدار شدم اما حوصله ندارم از جایم بلند بشم. از صبح تو اتاق بودم و اصلا بیرون نرفتم. قراره شب تنها باشم اما اصلن حوصله‌تنهایی رو ندارم. تنهایی رو دوست دارم اما بعضی اوقات هم مثل امشب ... فکر می‌کنم کاش پریسا نمی‌رفت خونه خاله‌اش تا با هم می‌رفتیم دونات، پیشنهاد می‌کنم حتما برید و از دونات‌های خوشمزه‌اش بخصوص شاه‌توتش بخورید، ویبره موبایلم تخت رو میلرزونه! اس-ام-اس دارم. از پریسا: سلام عزیزم، پایه‌ای بریم تجریش شال بخریم؟
آره، از اونطرف هم بریم دونات
پس آماده باش من ساعت 5 میام بریم
.
.
.

می‌گه: کارگردان فیلم آینه کی بود؟ روس بود کارگردانش. بگو چی بود اسمش!؟ ... و هی فکر میکنه. فیلم رو ندیده‌ام اما نمی‌دونم چرا از لحظه‌ای که این سوال رو می‌پرسه اسم تارکوفسکی تو ذهنم چرخ می‌خوره. تارکوفسکی نیست؟
آفرین خودشه
باز هم حرف می‌زنه و حرف می‌زنه، از فیلمی می‌گه که با دوستش در سینما دیده‌بوند و درحالیکه همه مردم می‌خندیدند این دو نفر گریه می‌کردند اما هرچی فکر می‌کنه اسم فیلم یادش نمی‌آید
احتمالا عروسی خوبان نبود؟
چرا چرا، خودش بود

!!!


12 Comments:

  • At 8:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    از مخملباف خبري نيس

     
  • At 1:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    عجب قدرت تله پاتیی!
    سایکیک هستی نکنه؟
    وبلاگت هم خوندنیه، زنده باشی

     
  • At 4:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    عالی و زیبا می‌نویسید، خوشحال می‌شم نظرتون رو در مورد بودن در لیست وبلاگهام بدونم.رخصت؟

     
  • At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    che khoob parisa mesle fereshte nejat omad,rasti chejoori inaro javab dadi to ke nadide boodi?!albate gahi mishe,adam yechizio shenide yek roozi yek jaye maghzesh zakhire shode,va vaghti tahvil mide eyne in mimoone nakhodagah gofte bashi

     
  • At 4:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    سلام، متشکرم، لینک شما در وبلاگم قرار دادم در لیست دوستان مجازی، اگر نام کاملتون رو داشتم خوشحال می‌شدم در لیست وبلاگ‌ها واردتون کنم

     
  • At 9:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam atefe joon,chetory?
    che ajab dokhtar,sar zadi!
    manam asheghe tanhaaii hastam!hal mikonam,vali na har vaghti!rasti ba tabadole link movafeghi?

     
  • At 2:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    اوووه، شما چقدر خاص و همه‌چيز دان و با شانسيات هستيد خانوم
    :D

     
  • At 1:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    ضمن تشكر
    متقابلن لينكتان را وارد كردم

     
  • At 6:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam...man ham beheshti hastam! manzuram daneshgaahe beheshtie:)
    man ta hala donat naraftam,miram hala ke migi khube.

     
  • At 6:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    hala shod!

     
  • At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    عاطفه جون میشه یک کم از این قدرتت استفاده کنی ببینی آینده من چی میشه؟

     
  • At 11:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    روزگاری منم همچین رفیقی داشتم که حتی لازم نبود به چشم هم نگاه کنیم تله پاتی از نوع بسیار قوی
    یک دختر عمو که نزدیک تر از تن بود برام
    روزگاری......
    قدر لحظه ها را.....
    .
    .
    .
    دریغ!

     

Post a Comment

<< Home