... یاد من باشد

Friday, April 06, 2007

27

و اینک در آستانه ورود به 27امین سال
یک سال گذشته را با تمام بدیها و خوبیهایش دوست دارم. به جرات می تونم بگم که سال متفاوتی بود و حداقل دو سومش را زندگی کردم، تجربه کردم، با آدم های زیادی آشنا شدم، دوستان خیلی خوب با خاطره های خیلی زیبا و کسانی که اگرچه نمی تونم تو دسته دوستان خوب قرارشون بدم اما همیشه به خاطر درس هایی که ازشون گرفتم ازشون ممنونم ... درست مثل یک بازی چندین مرحله ای می مونه، 26امین مرحله رو پشت سر گذاشتم، مسیری که هیچوقت فراموشش نمی کنم. دلم می خواد بیشتر راجع بهش بنویسم
پارسال دلم می خواست با یک تلفن شروعش متفاوت باشه با یک ایمیل متحول شد، یک ایمیل پرماجرا. امیدوارم امسال هم سال متفاوتی باشه سالی جدید، با یک تلفن، یک ایمیل یا هرچیز دیگه

8 Comments:

  • At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    خوب ببینیم چیا میشه گفت:
    اول اینکه تولدت مبارک
    برات سالی متفاوت آرزونمی کنم. برات چشمهای باز آرزو می کنم.
    اما دوم.
    در مورد امیدهات برای سال بعد
    نمی دونم در مورد متفاوت بودن دقیقا چی حس می کنم
    می دونی گاهی متفاوت دیدن یک لحظه -حالا شما بگو سال- توی نزدیکیمون به اون لحظه است
    دور که میشی اصلا فرض ِ قائل شدن تفاوت برای اون لحظه برات مسخره به نظر میاد.
    اما می دونم که قطعا منظورت از "تفاوت" صرف وجودش نیست. [خوب تفاوت داریم تا تفاوت!]ن

    بزرگی میگه "اگه دنبال شاد زیستن هستی راهش اینکه به شادی فکر نکنی"
    و من اضافه می کنم واسه متفاوت زندگی کردن، تنوع دادشتن هم همین طور

     
  • At 10:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    تولدت مبارک / بیست و هفتمین بهارت پر از شکوفه ی بادام

     
  • At 2:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    چشم بیدار بر این تلخی ایام ببند ٬ خواب های شکرین بهر تو دیده ست بهار!

     
  • At 4:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    تولدت هزار بار مبارک

     
  • At 2:31 PM, Blogger Yao said…

    تولدت مبارک عاطفه جون ما که دیگه امسال از شر سبزه گره زدن راحت شدیم ایشالا شما هم امسال یک کاری دست خودت بدی هرچه زودتر. بوس

     
  • At 7:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    حتما همین طور خواهد بود

     
  • At 5:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    alan 22 farvardine? chi shod belakhare? chijuri aghaz shod?

     
  • At 10:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    خيلي خوبه که آشنايي با دوست ِ خوبي مثل ِ من رو هم حساب کردي:D

     

Post a Comment

<< Home