... یاد من باشد

Friday, June 01, 2007

حرف برای گفتن زیاده، فرصتی برای نوشتن نیست

از صبح تا 5 عصر سر کارم که البته خیلی وقتا 5 میشه 6 بلکه هم 6:30. 1 ساعتی تو راهم تا خوابگاه، خسته از کار می رسم نه میشه استراحت کرد نه کار مفید درست و حسابی، از مزایای خوابگاهه دیگه! خیلی هنر کنم یک کمی به اوضاع درس و پروژه فکر کنم که بیشتر اوقات هم در حین همون فکر کردن و سرو سامان دادن به اوضاع خوابم میبره. اگرم به ندرت فرصتی پیش بیاد حس و حال 5 . طبقه پایین رفتن برای سایت نیست. برای همین این روزا خیلی کم نت میام. اگر فرصتی بشه تو شرکت در حد چک کردن گاهیم خوندن تعداد محدودی وبلاگ. خلاصه که احتمالا تا مدتی اینجا چیزی نوشته نمی شه هرچند عملا این چندوقت هم همین بوده

13 Comments:

  • At 8:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    www.pirhashemi.com

     
  • At 5:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    هر چيزی سر جای خودش!اينم جای خودشو داره!پس ما رو منتظر نذار!

     
  • At 8:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    باز خوش به حال تو که لابد از سلف غذا میگیری و زحمت پخت و پز نداری... منم تا 4 سرکارم بعد باید بیام تو خونه سوت و کور و غذا درست کنم ... مدتها هم طعم خوابگاه و کافی نت رفتن و اینجوری آپدیت کردنو چشیدم:)

     
  • At 1:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    من امشب تصمیم گرفتم بابت بی معرفتیم از همه دوستان عذر خواهی کنم....

     
  • At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    سلام عاطفه ی عزیز...دوست قدیمی وبلاگی
    برای تو...که گفتم دوستت دارم...
    اما گفتی هیچ حسی ندارم...خواهش می کنم بروبیرون اززندگی ام.
    ...................................
    هوسولوموکولوفوضولووجودوخو
    لبهایت آماده بوسیدن می شود درمزرعه تنباکو
    صبح پرتقال / کره/ مربا / تخم مرغ
    سنجاقک ها می پرندتوی رگ ها یت...
    به دیداری های نزدیک می اندیشم...

     
  • At 6:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    salam
    khubi? mibinam ke to ham hesabi dargir shodi va inja dare khak mikhore... jalebe baram kheili az bache haye weblog nevis dige mese ghablana neminevisan. yani ziad neminevisan. hame ye juraii dargir shodim... yeki khub yeki bad.

    be har hal umadam sari bezanam, omidvaram harja ke hasti khubo khosh bashi :)

     
  • At 4:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    بابا تو که هنوز آپ نکردی که!!!

     
  • At 1:15 PM, Blogger Donya said…

    خوبی؟ نمی نویسی چرا؟

     
  • At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

     
  • At 3:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    آدم آدمه دختر ديگه مكرر و تازه نداره هميشه آدمه

     
  • At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

     
  • At 12:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    درود - مثل اینکه دیر اومدم اما من هم معتقدم باید برای چیزهایی که بهشون اعتقاد داریم وقت بذاریم هرچند گرفتاریها معمولا این اجازه رو نمی ده ...

     
  • At 1:44 PM, Anonymous Amir said…

    omadii biaa pish man.....

    moafag bashiii

     

Post a Comment

<< Home